Mielenkiintoista. Ilmeisesti huomenna saadaan vihdoin kurssitodistukset, tosin Wilmaan on jo tipahdellut kaikki numerot matikkaa ja kuvista lukuunottamatta. Matikan koe meni oikeasti todella yli odotusten, 8½ on suorastaan huippusuoritus geometrian kurssista, en nimittäin hahmota geometriaa laisinkaan :P Nyt vaan ketuttaa jos saan kuitenkin siitä kurssista kasin, jotain rajaa sentään, olin sentään tunneilla paikalla vaikka en aina niin aktiivisesti osallistunutkaan.

Otsikko viittaa suureen ihmeeseen, jonka koin tänään. Sain äikän kakkoskurssista 10!? En tiedä miten se on mahdollista, vaikka ok, aine ja informatiivinen puheenvuoro meni ihan hyvin ja kommentiinkin olin tyytyväinen (en ole saanut sitä takaisin vielä), mutta kokeen jälkeen olin aika maassa. Olen aina ollut huono sanomaan miksi johonkin tulee pilkku ja miksi ei, lisäksi kaikki tällaiset niinkuin ainakuin kotiinpäin yms. meni varmaan taas niin loistavasti :D Mutta ilmeisesti kuitenkin oikein, kun Wilmassa komeilee 10 :?
Musiikin kasiin olen pettynyt ja fyssan ysistä huojentunut. Ei tämä nyt niin huonosti ole mennyt.

En ole tainnutkaan mainita, luen tällä hetkellä Apostolos Doxiadisin kirjoittamaa mielenkiintoista läpyskää Petros-setä ja Goldbachin hypoteesi. Helposti vaikutteita omaksuvana ihmisenä tunnen tietenkin yhtäkkistä kiinnostusta alkulukuja kohtaan, mutta uskon intoni laantuvan viimeistään sitten, kun niihin seuraavan kerran matikantunnilla törmään.