Tämä kesä on kyllä ollut niin perseestä - varsinkin säiden suhteen. Muistan vain hämärästi, millainen viime kesä oli, mutta aika surkea taisi olla sekin. Naureskelen itselleni, kun töissä silloin kesäkuun alussa puhuttiin muiden kanssa, että tässä nyt pari päivää sataa mutta sitten alkaa kunnon helteet ja kesä. Just.

En muista oikeasti yhtään sateetonta päivää. Olen käynyt kesän aikana kolme kertaa uimassa (juhannuksena ja 2 x heinäkuun alussa) ja muuten ollut lähinnä sisällä. Olen tehnyt hävettävän vähän mitään ulkona, kissakaan en ole käyttänyt kunnon valjaslenkeillä melkein lainkaan. Eikä mulla edes jäänyt mitään mieleen tästä kesästä, nytkin olen viikon ollut käytännössä yöpuku päällä koneella ja katsonut TV:tä ja välillä käynyt vähän jossain.

Tulee väkisinkin sellainen "Tässäkö tämä nyt oli" -olo. Lomaani on jäljellä kolme viikkoa, ja tietysti just kun koulu alkaa niin tulee myös hirveät helteet. Olen juuri tällainen ihminen, mulla menee puolet loma-ajoista aina siihen että murehdin loman loppua enkä osaa nauttia mistään. Nytkin pyörittelen päässäni kaikenlaista ja mietin kaikkea turhaa. Voisi vaikka nauttia tästä "kesästä". Syksyllä ei sitten nautitakaan mistään.

Tekee mieli angstata. *Nimim. mitäs tämä nyt sitten oli*