Ah-ah-ahdistus iskee. Yllätin itseni laskemasta päiviä siihen, milloin pitää taas lähteä kouluun. En tullut mihinkään lopputulokseen sillä laskeminen päättyi siihen ongelmaan, etten tiedä onko tässä kuussa 30 vai 31 päivää. No, joka tapauksessa loma on ilian lyhyt. Tammikuussa on liikaa kaikkea, onneksi ei kuitenkaan kokeita. Mutta hei ruotsia. Sehän on kuin olisi joka tunti koe.

Ylitin tänään itseni, en mennyt leffaan. Olen käynyt kolmena perättäisenä päivänä leffassa. Sen sijaan tein jotain vielä säälittämpää, vuokrasin leffan ja katsoin sen yksin. Poor me. Kaiken lisäksi tuo leffa oli vielä äärimmäisen huono, koska A) Valitessani sitä minulla oli suuren suuri luovuuden puute ja B) Uutuushyllyssä kaikki mielenkiintoiset olin jo nähnyt. Lisää kurjempi minä!

No, odotellaan tässä nyt sitten uutta vuotta. Ainakin vuosi alkaa vähän liiankin sähäkästi. Toisena päivänä täytyy mennä kouluun, 5.1. luovutan muutaman kissanpennun maailmalle (autoin sukulaisia löytämään pennuille kodit, ei siis mitään omia todellakaan kyseessä) ja 6.1. raahaudun Mikkeliin. Kissanäyttelyyn. Ei siitä sen enempää.

En ole tehnyt tänään mitään. Vaikka olen istunut monta tuntia koneella, en ole tässä(kään) saanut mitään aikaiseksi. [26.10.08 Poistettu vanhentunutta (blogin salasanaan liittyvää) tekstiä, koska blogi ei ole enää salasanasuojattu]